معلمان

پرتال اطلاع رسانی برای دانشجویان

معلمان

پرتال اطلاع رسانی برای دانشجویان

اعلام نمرات


دانشجویانی که نمره نهایی خود را در لیست، نمره (9) دریافت کرده اند متوجه باشند که این نمره برای کمک به عدم مشروطی آنها بالاتر از نمره کسب شده آنهااعلام شده است.  در واقع مجموع  نمره کتبی و عملی این دانشجویان زیر 8 بوده است.


چنانچه این دانشجویان درخواست تحدیدنظر داشته باشند نمره ارفاقی آنان حذف شده، نمره آنان به نمره واقعی (که مطمئنا پایین تر از (9) می باشد) تغییر خواهد یافت.

امید است این دانشجویان بتوانند در ترمهای آتی این درس را با تلاش بیشتر  و با موفقیت در آزمون بگذرانند.

ضمنا از هر گونه تماس(ایمیل،تلفن، پیامک و صحبت برای افزایش نمرات اکیدا خودداری فرمایید)

توجه

 به نظر می رسد بعضی دانشجویان کارشناسی (رحمانی، مبارکی و ...) بدون توجه به زمان ارسال پیام ها در وبلاگ، آخرین پیام ها را ندیده و با توجه به یادداشت های قدیمی به صورت حضوری و یا تلفنی و ایمیل مراجعه می کنند و از اعلام نمنره صفر در کار عملی با توجه به ارائه کار خود در روزهای پایانی گلایه می کنند.


ضمن اظهار تاسف از بی دقتی دانشجویان مذکور که موجب نگرانی خودشان و اتلاف وقت من جهت بازبینی کارهای عملی و نمره انان می گردد. دو نکته را متذکر می شوم:


1. در اعلام گزارشها در وبلاگ همیشه به آخرین و جدیدترین پیامهای پست شده در وبلاگ مراجعه کنید. زمان اعلام اسم خود  در وبلاگ را با زمان ارائه کار عملی خود مقایسه کنید.


2. نمره دروس کارشناسی به اداره امتحانات ارسال شده است. دانشجویان می توانند نمره خود را از آن طریق دریافت کنند.

تذکر

از کلیه دانشجویان کارشناسی  و  کارشناسی ارشد درخواست دارم از فرستادن پیامک،ایمیل، پیام در وبلاگ و تماس تلفنی به منظور  درخواست ملاحظات در  دادن نمره امتحانی (به دلایل مختلف) اکیدا خودداری نمایند. بدیهی است این پیامها از طرف من بدون پاسخ بوده و فقط موجب اتلاف وقت شما و اینجانب خواهد بود.

با تشکر